Tuesday, December 22, 2009

SALAM PENGENALAN KHIDMAT SYARIAH BLOG

Salam untuk semua....

Blog Khidmat Syariah akan mula menemui anda semua bagi mengambil ruang memberi pendapat selain mewarnai isu-isu syariah secara disiplin ilmunya bagi menjawab semua persoalan yang timbul.

Penggendali Blog ini bukanlah orang yang mahir secukupnya dalam masalah syariah, jauh sekali mengendalikan komputer ini, tapi dengan sedikit pengalaman dan kecetekan ilmu sebagai seorang Peguam syarie , Blog Khidmat Syariah ini akan membantu dan mengambil bahagian dalam ruang dakwah di alam maya....

Buat permulaan...sekadar belajar mengatur operasi blog dengan anak ku yang tercinta Syifa Nasuha....terima kasih anakku yg mengajar bagaimana abah boleh menggunakan blog ini....

Hinggan ketemu lagi...

4 comments:

HJ ISMAIL bin MOHD said...

Tahniah...moga berjaya memberi khidmat syariah....

@l-f@q!!r !l@-ALLAH said...

Salam. Alhamdulillah..saya merasa terpanggil untuk mengucapkan setinggi-tinggi Tahniah dan Syabas kepada KS atas kejayaan..yang akhirnya terbina jua blog yang bakal dimanfaatkan oleh masyarakat yang kian ketandusan ilmu Islami..apa lagi dalam bidang Syariah, khususnya..

Buat KS..teruskanlah usaha murni mu.. Insya'-ALLAH, saya dan yang lainnya..pasti akan sentiasa tetap terus memberikan sokongan padu..tanpa berbelah bahagi..

Semoga usaha KS ini akan menatijahkan jutaan keberkatan dari ILAHI..

"Wahai Tuhan kami, kurniakanlah rahmat kepada kami dari sisi-Mu, sempurnakanlah bagi kami petunjuk yang lurus dalam urusan kami (ini)."
(Al-Kahfi:10)

* Maaf, ya..KS dan semua, kiranya komen menyesakkan ruangan..

HJ ISMAIL bin MOHD said...

trima kasih d'atas kunjungan ke blog KS...truskan menziarah blog ini.. salam ukhwah dri KS

zakiyahpar said...

Assalamu'alaikum...

Salam ukhuwah. Sebagai seorang bekas pelajar yang menuntut dalam bidang syariah, saya harapkan agar blog2 seperti ini akan lebih banyak lagi.

Banyak lagi maklumat yang perlu saya belajar dan dalami kerana apa yang dituntut di universiti hanyalah secebis dan maseh belum memadai lagi.

Diharapkan KS akan terus memasukkan maklumat-maklumat yang berguna sebagai sebaran ilmu dan kebenaran kepada seluruh umat Islam.

Assalamu'alaikum...